Márkaépítés a gasztro-vállalkozásokban

2019. december 5.

Beszélgetés arról, mit jelent a márkaépítés a hazai gasztrovállalkozásokban, és hogyan lehet vállalkozóként ezt a szemléletet elsajátítani.
Márkaépítés a gasztro vállalkozásokban

Ma Magyarországon 52 000 gasztro vállalkozás működik, hetente nyílnak az új helyek, egyre fontosabb a tudatos tervezés, mind az üzletnyitás, mind a márkaépítés szempontjából. A Piqniq Budapest decemberi eseményén marketingszakértőkkel és befutott brandek tulajdonosaival beszélgettünk arról, hogyan érdemes ma Magyarországon belefogni egy gasztromárka építésébe. Indokolt a kezdetektől a tudatos brand építés, vagy elég az is, ha jó ételt teszünk a vendégeink elé? Lehet kevés pénzből jó arculatot kialakítani? Sok gyakorlati tanács mellett Unger Zsolttól azt is megtudtuk, milyen veszélyei vannak, ha egy családtagunkra bízzuk a dizájnt. 

Időpont: 2019. december 5. (csütörtök) 18:00 – 20:00

Helyszín: Horizont Café Budapest

Előadónk és résztvevőink:

  • Unger Zsolt – prémium-márka építő, az Unger and Partners tulajdonosa, vezetője
  • Csanda Eszter és Susánszky Ádám Zing Burger&Co alapító tulajdonosai
  • Varga Sára – (gasztro)marketing specialista, Socially gasztromarketing ügynökség alapító
  • Horváth Nikolett The Juiceline alapító, ügyvezető
  • Kremmer Péter – DekoRatio Branding & Design Studio alapító és brand stratéga
  • Gyárfás Dorka – újságíró, WMN

Korábbi eseményeink

Nézd meg eddigi előadásaink, workshopjaink képes és szöveges összefoglalóját.

Értesülj híreinkről, első kézből!

A lap tetejére