Média és újságírás a gasztronómia területén

2019. december 12.

A gasztrotartalom-gyártás jelene és jövője. Gasztropszichológus, médiaszakértők és újságírók beszélgettek a gasztro média problémáiról.
Média és újságírás

A médiaszektor egyre gyorsabb ütemben változik, ahogyan a kor tartalomfogyasztója is teljesen új igényeket támaszt a médiumok irányába. Ehhez a jelenséghez nem könnyű alkalmazkodni, ahogy a legtöbb piacnak, úgy a gasztrovállalkozásoknak is kihívást jelent felvenni a tempót. Februári eseményünkön gasztropszichológus, médiakutató és újságírók mondták el véleményüket arról, hogyan alakul a tartalomgyártás, hogyan változunk mi, fogyasztók, illetve merre halad ma a gasztronómiai újságírás.

Időpont: 2020. február 27. (csütörtök) 18:00 – 20:00

Helyszín: Horizont Café Budapest

PROGRAM

Előadók és résztvevők:

  • dr. Forgács Attila gasztropszichológus
  • dr. Guld Ádám médiakutató

A gasztro tartalomgyártás jelene és jövője – kerekasztal beszélgetés:

  • Bánlaki D. Stella – a Forbes főmunkatársa
  • Hering András – a Nosalty főszerkesztője
  • Papp ReginaWe Love Budapest társalapító
  • Szauer Judit – gasztro-kommunikációs tanácsadó Szauer Judit Gasztro PR

A kerekasztal beszélgetést Kormos Dalma PR kommunikációs tanácsadó, a Bridge Budapest és a Nyitottak vagyunk kommunikációs vezetője moderálta. 

Korábbi eseményeink

Nézd meg eddigi előadásaink, workshopjaink képes és szöveges összefoglalóját.

Értesülj híreinkről, első kézből!

A lap tetejére