Az online vásárlási lehetőségek és digitális megoldások dinamikusan fejlődnek, de a személyes kontaktus szerepe továbbra is hangsúlyos a gasztrovállalkozásokban. A digitális megoldások megkönnyíthetik a munkafolyamatokat, hatékonyabb lehet a rendelésfelvétel, vagy a termék összeállítása, komplexebb lehet a fogyasztási élmény, de van, amit nem lehet, vagy nem érdemes technológiával helyettesíteni.
Következő podcast adásunkban Porkoláb Eszterrel, a Hester’s Life társtulajdonosával és Repka Péterrel, a Madal Cafe társtulajdonosával beszélgettünk arról, hogy mely digitális megoldások adnak ténylegesen hozzá az üzletmenethez, valamint a vásárlói élményhez, és mit lehet kezdeni a beérkező vásárlói adatokkal.
HASZNOS LINKEK
PORKOLÁB ESZTER
Hester’s Life
REPKA PÉTER
Madal Cafe
MŰSORVEZETŐ
Petur András
GYÁRTÓ
Showcast Media

