EPISODE 04

A jövő fogyasztója

Vendégigény – vendégélmény

A fogyasztási szokások folyamatosan változnak, minden vállalkozásnak kihívást jelent, hogy megszólítsa a közönséget. Vajon a vendég elvárásai alakítják a vendéglátóhelyet, vagy a vendéglátóhelynek kell utat mutatni a fogyasztónak, hogy felismerje, tulajdonképpen mire van igénye? Hogyan tud felkészülni egy gasztrovállakozás, ha a jövő emberének akar élményt nyújtani? 

A Piqniq Budapest negyedik podcastjában vendégünk Eölyüs Endre, a Mastercard regionális vezetője, és Gréczi Szilárd, aki egy ikonikus budapesti kávézó munkatársa és üzletvezetője volt 7 éven keresztül. Velük vitattuk meg a kérdést, hogyan kell egy vállalkozásnak lépést tartani a fogyasztók elvárásaival.


HASZNOS LINKEK

GRÉCZY SZILÁRD
LinkedIn

EÖLYÜS ENDRE
LinkedIn

MŰSORVEZETŐ
Petur András

GYÁRTÓ
Showcast Media