EPISODE 15
Étkezés és testkép a közösségimédia-felületeken
Hogyan lehetünk tudatos gasztrotartalom-fogyasztók?
Bár a tartalomfogyasztási szokások nagyban függnek a lakóhelytől, az életkortól és a szociális státusztól, általánosságban elmondható, hogy a social media mindennapjaink szerves részévé vált. Nagy szükség van a fogyasztó tudatosságára, hiszen sok tartalom mögött nem hiteles forrás áll. Erős vizuális kultúrában élünk, ahol a testkultusz hatása erőteljes, a gasztrotartalmak fogyasztása ezért kiemelkedő a többi téma közül, hiszen az étkezés és a testkép összefügg egymással. A különböző táplálkozási szokások köré rendeződött csoportok, tartalmak a közösséghez tartozás élményét is adják a social media fogyasztóknak. Hogyan lehet kiszűrni a releváns információkat, hogy valóban hasznos legyen az online felületeken töltött időt?
Podcast adásunkban Tatár Csilla műsorvezető, szerkesztő-riporter és Guld Ádám médiakutató beszélgetnek a social media mindennapjainkra és étkezésünkre gyakorolt hatásairól.