Élelmiszerinfo

A minőségi étkezés ott kezdődik, ha tudjuk, mit teszünk a kosarunkba a vásárláskor. Az élelmiszer címkén nemcsak a minőségmegőrzési vagy fogyaszthatósági idő az érdekes információ. Sokan nincsenek tisztában a címkén szereplő jelölésekkel, például azzal, hogy hogy az E-számok közül sem mindegyik ördögtől való, illetve az alapanyagok felsorolásának sorrendje is fontos információt közvetít. Tischler Petra, a Private Dining Experience by TSCH séfje és Thuróczy Szabolcs a tudatos fogyasztásról osztják meg a gondolataikat.

Miért csináljuk ezt?

A Piqniq Budapest és a Mastercard “Ki mit tesz” kampányában hatrészes minisorozatban mutatunk fenntartható, egészségtudatos és okos megoldásokat a gasztronómia területén, aminek célja a szemléletformálás, könnyen érthető és konkrét információk megosztásával.

A kampány egyik fő eszköze, hogy rávilágít a fenntarthatóság és az egészség körül kialakult tévhitekre, sztereotípiákra, félelmekre és hiedelmekre. Pozitív, bátorító, előremutató megoldásokat és praktikákat közvetít videó-történeteivel és a hozzájuk kapcsolódó szöveges összefoglalókkal.
A kampány főszereplői a séfek mellett Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs színművészek.

A Piqniq 2022 őszi kampányában – progresszív szemléletet képviselve – zöld és egészséges életmódot mutat be, támogat és népszerűsít az étkezés kultúráján keresztül.

Fenntarthatóság
Figyelj jobban a körülötted lévő világra!

Egészségtudatosság
Étkezz szabadon, tévhitektől mentesen!

Egyszerűség
Okos megoldásokkal időt és energiát spórolunk neked!

Nézzd meg a forgatáson készült fotókat!

A kampány támogatója

Kövess minket a további felületeinken!