Zero waste

Az élelmiszerhulladék csökkentése a saját háztartásunkban egy olyan lépés, ami némi tudatossággal könnyen kivitelezhető, és ezzel nem csak a pénztárcánkat, hanem a környezetet is kíméljük. Elgondolkoztató adat, hogy a Magyarországon évente kidobott ételmennyiségből félmillió ember egy éven keresztül ingyen ehetne. Szerencsére rengeteg lehetőség van az élelmiszerek megmentésére, kreatív újrahasznosítására, amelyet még a nyüzsgő hétköznapokkal is össze lehet egyeztetni. Makai Edina, a Salt Budapest séfje és Ónodi Eszter arról beszélget, hogyan lehet az utolsó morzsáig felhasználni az alapanyagot, legyen szó zöldségmaradékról, vagy akár egy kenyérvégről.

Miért csináljuk ezt?

A Piqniq Budapest és a Mastercard “Ki mit tesz” kampányában hatrészes minisorozatban mutatunk fenntartható, egészségtudatos és okos megoldásokat a gasztronómia területén, aminek célja a szemléletformálás, könnyen érthető és konkrét információk megosztásával.

A kampány egyik fő eszköze, hogy rávilágít a fenntarthatóság és az egészség körül kialakult tévhitekre, sztereotípiákra, félelmekre és hiedelmekre. Pozitív, bátorító, előremutató megoldásokat és praktikákat közvetít videó-történeteivel és a hozzájuk kapcsolódó szöveges összefoglalókkal.
A kampány főszereplői a séfek mellett Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs színművészek.

A Piqniq 2022 őszi kampányában – progresszív szemléletet képviselve – zöld és egészséges életmódot mutat be, támogat és népszerűsít az étkezés kultúráján keresztül.

Fenntarthatóság
Figyelj jobban a körülötted lévő világra!

Egészségtudatosság
Étkezz szabadon, tévhitektől mentesen!

Egyszerűség
Okos megoldásokkal időt és energiát spórolunk neked!

Nézzd meg a forgatáson készült fotókat!

A kampány támogatója

Kövess minket a további felületeinken!