Húsfogyasztás

Mi magyarok élen járunk a húsfogyasztásban, egy átlagos fogyasztó napi 20 dkg-ot eszik ebből az alapanyagból, míg az ajánlott heti mennyiség mindössze 30 dkg, amennyiben a fenntarthatóság szempontjait is figyelembe vesszük. Nagyszüleinknek még ünnep volt a húsfogyasztás, számunkra a mindennapi étkezés kötelezőnek tartott eleme. Miért alakult ki az a nézet a magyar étkezési kultúrában, hogy a zöldség hús nélkül csupán köret? Videónkban Keve Márton, a 101 BISTRO séfje és Thuróczy Szabolcs a húsmentes, teljes értékű fogásokról beszélgetnek. Szerencsére van élet az iskolai menzán megismert lisztbánya főzelékeken túl is.

Miért csináljuk ezt?

A Piqniq Budapest és a Mastercard “Ki mit tesz” kampányában hatrészes minisorozatban mutatunk fenntartható, egészségtudatos és okos megoldásokat a gasztronómia területén, aminek célja a szemléletformálás, könnyen érthető és konkrét információk megosztásával.

A kampány egyik fő eszköze, hogy rávilágít a fenntarthatóság és az egészség körül kialakult tévhitekre, sztereotípiákra, félelmekre és hiedelmekre. Pozitív, bátorító, előremutató megoldásokat és praktikákat közvetít videó-történeteivel és a hozzájuk kapcsolódó szöveges összefoglalókkal.
A kampány főszereplői a séfek mellett Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs színművészek.

A Piqniq 2022 őszi kampányában – progresszív szemléletet képviselve – zöld és egészséges életmódot mutat be, támogat és népszerűsít az étkezés kultúráján keresztül.

Fenntarthatóság
Figyelj jobban a körülötted lévő világra!

Egészségtudatosság
Étkezz szabadon, tévhitektől mentesen!

Egyszerűség
Okos megoldásokkal időt és energiát spórolunk neked!

Nézzd meg a forgatáson készült fotókat!

A kampány támogatója

Kövess minket a további felületeinken!