Szezonalitás

Ideje a gondolkodásunk részévé tenni, hogy a különböző évszakokban azt együk, ami éppen megterem, hiszen ekkor jutunk hozzá a valódi tápanyagtartalomhoz, és a szezonalitás követése, az étkezés ciklikussága a szervezetünk számára is fontos. Decemberben több száz kilométerről érkező sárgadinnyét vagy földiepret vásárolni nem csak fenntarthatósági okokból káros, hanem az egészségünk szempontjából sem jó gyakorlat. Makai Edina, a Salt Budapest séfje Thuróczy Szabolccsal beszélget arról, hogyan érdemes az alapanyagokat tudatosan felhasználni a konyhában.

Töltsd le a kampányhoz kapcsolódó recepteket és hasznos információkat tartalmazó dokumentumunkat! (pdf – 1,4 MB)

Miért csináljuk ezt?

A Piqniq Budapest és a Mastercard “Ki mit tesz” kampányában hatrészes minisorozatban mutatunk fenntartható, egészségtudatos és okos megoldásokat a gasztronómia területén, aminek célja a szemléletformálás, könnyen érthető és konkrét információk megosztásával.

A kampány egyik fő eszköze, hogy rávilágít a fenntarthatóság és az egészség körül kialakult tévhitekre, sztereotípiákra, félelmekre és hiedelmekre. Pozitív, bátorító, előremutató megoldásokat és praktikákat közvetít videó-történeteivel és a hozzájuk kapcsolódó szöveges összefoglalókkal.
A kampány főszereplői a séfek mellett Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs színművészek.

A Piqniq 2022 őszi kampányában – progresszív szemléletet képviselve – zöld és egészséges életmódot mutat be, támogat és népszerűsít az étkezés kultúráján keresztül.

Fenntarthatóság
Figyelj jobban a körülötted lévő világra!

Egészségtudatosság
Étkezz szabadon, tévhitektől mentesen!

Egyszerűség
Okos megoldásokkal időt és energiát spórolunk neked!

Nézzd meg a forgatáson készült fotókat!

A kampány támogatója

Kövess minket a további felületeinken!