Szezonalitás
Ideje a gondolkodásunk részévé tenni, hogy a különböző évszakokban azt együk, ami éppen megterem, hiszen ekkor jutunk hozzá a valódi tápanyagtartalomhoz, és a szezonalitás követése, az étkezés ciklikussága a szervezetünk számára is fontos. Decemberben több száz kilométerről érkező sárgadinnyét vagy földiepret vásárolni nem csak fenntarthatósági okokból káros, hanem az egészségünk szempontjából sem jó gyakorlat. Makai Edina, a Salt Budapest séfje Thuróczy Szabolccsal beszélget arról, hogyan érdemes az alapanyagokat tudatosan felhasználni a konyhában.
Töltsd le a kampányhoz kapcsolódó recepteket és hasznos információkat tartalmazó dokumentumunkat! (pdf – 1,4 MB)
Szereplők: Thuróczy Szabolcs, Makai Edina, Petur András
Leghasznosabb tippjeink a témakörben
Nézd meg a további 5 részt!
Húsfogyasztás
Helyi alapanyag
Zero waste
A fenntarthatóság ára
Élelmiszerinfo
Miért csináljuk ezt?
A Piqniq Budapest és a Mastercard “Ki mit tesz” kampányában hatrészes minisorozatban mutatunk fenntartható, egészségtudatos és okos megoldásokat a gasztronómia területén, aminek célja a szemléletformálás, könnyen érthető és konkrét információk megosztásával.
A kampány egyik fő eszköze, hogy rávilágít a fenntarthatóság és az egészség körül kialakult tévhitekre, sztereotípiákra, félelmekre és hiedelmekre. Pozitív, bátorító, előremutató megoldásokat és praktikákat közvetít videó-történeteivel és a hozzájuk kapcsolódó szöveges összefoglalókkal.
A kampány főszereplői a séfek mellett Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs színművészek.
A Piqniq 2022 őszi kampányában – progresszív szemléletet képviselve – zöld és egészséges életmódot mutat be, támogat és népszerűsít az étkezés kultúráján keresztül.
Fenntarthatóság
Figyelj jobban a körülötted lévő világra!
Egészségtudatosság
Étkezz szabadon, tévhitektől mentesen!
Egyszerűség
Okos megoldásokkal időt és energiát spórolunk neked!
Nézzd meg a forgatáson készült fotókat!
A kampány támogatója
Kövess minket a további felületeinken!