Helyi alapanyag

Csábító lehet a szupermarketek polcain sorakozó sok egzotikus alapanyag, de ideje a hazait előtérbe helyezni a mindennapi vásárlásoknál, főzéseknél. Kitűnő negatív példa az avokádó, amely 10.000 km-ről érkezik hozzánk, lényegében egy konténerben érik meg, tápanyagtartalma minimális, ellenben az ökológiai lábnyoma hatalmas. Ónodi Eszter és Tischler Petra, a Private Dining Experience by TSCH séfje a saját konyhakertről, helyi termesztésű alapanyagokról beszélgetnek. Azt is megtudjuk a videóból, hogy milyen szezonzáró édesség kerül saját termésekből Eszterék családi asztalára.

Miért csináljuk ezt?

A Piqniq Budapest és a Mastercard “Ki mit tesz” kampányában hatrészes minisorozatban mutatunk fenntartható, egészségtudatos és okos megoldásokat a gasztronómia területén, aminek célja a szemléletformálás, könnyen érthető és konkrét információk megosztásával.

A kampány egyik fő eszköze, hogy rávilágít a fenntarthatóság és az egészség körül kialakult tévhitekre, sztereotípiákra, félelmekre és hiedelmekre. Pozitív, bátorító, előremutató megoldásokat és praktikákat közvetít videó-történeteivel és a hozzájuk kapcsolódó szöveges összefoglalókkal.
A kampány főszereplői a séfek mellett Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs színművészek.

A Piqniq 2022 őszi kampányában – progresszív szemléletet képviselve – zöld és egészséges életmódot mutat be, támogat és népszerűsít az étkezés kultúráján keresztül.

Fenntarthatóság
Figyelj jobban a körülötted lévő világra!

Egészségtudatosság
Étkezz szabadon, tévhitektől mentesen!

Egyszerűség
Okos megoldásokkal időt és energiát spórolunk neked!

Nézzd meg a forgatáson készült fotókat!

A kampány támogatója

Kövess minket a további felületeinken!